La consellera Mònica Martínez Bravo visita la Llar Mambré

La consellera de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya, Mònica Martínez Bravo, ha visitat aquest 30 de juny la Llar Mambré, un recurs d’habitatge d’inclusió destinat a oferir allotjament temporal i acompanyament social a persones i famílies en situació de sensellarisme o d’exclusió social.

La visita ha estat una oportunitat per donar a conèixer de primera mà el funcionament del recurs, els projectes que s’hi desenvolupen i l’acompanyament que reben les persones usuàries en els seus processos de recuperació, autonomia i inclusió comunitària.

Des de la Fundació Mambré volem agrair a la consellera la seva sensibilitat, proximitat i voluntat d’escolta durant tota la visita, així com l’interès mostrat per la realitat del sensellarisme i pels reptes que afronten les entitats socials que treballen per garantir el dret a l’habitatge.

Espais de trobada com aquest permeten compartir experiències, generar diàleg i reforçar la col·laboració entre les administracions públiques i el tercer sector, un element clau per continuar avançant cap a una societat més inclusiva i amb més oportunitats per a tothom.

La Llar Mambré és un recurs que promou itineraris d’inclusió social mitjançant un acompanyament integral, oferint un espai segur des d’on les persones poden reconstruir el seu projecte de vida i recuperar l’autonomia necessària per avançar cap a una plena inclusió a la comunitat.