Home Què fem? Habitatge Gestió d'habitatge

Gestió d'habitatge

El programa Gestió d’Habitatges facilita l’accés a un habitatge digne a persones en risc d’exclusió a través del treball en xarxa amb les entitats socials que les atenen.

La Fundació Mambré cerca i adequa recursos residencials i els posa a disposició d’aquestes entitats perquè elles en gestionin el funcionament. Actualment la Fundació Mambré disposa de més d'un centenar d'habitatges que ofereixen més de 220 places d’allotjament per a persones sense llar.

Treballem amb:

Arrels Fundació,Centre d’Acollida Assís,Filles de la Caritat,Serveis Socials de Sant Joan de Déu, Fundació Germà Tomàs CanetPunt de Referència, Hàbitat3,  UTE Primer La Llar,Fundació Acollida i Esperança,Fundació Pere Tarrés, Bayt al thaqafa.