Home Notícies i articles

Bones festes i moltes gràcies

Dissabte 29 de desembre és publicarà a La Vanguardia la FELICITACIÓ DE NADAL 2012 amb la que Mambré felicita les festes en nom de totes les empreses que han col·laborat amb la nostra campanya.

21/12/2012

Ampliar

Flashmob: son drets, no regals. Ningú sense llar

Unes 200 persones han demanat, aquest dijous 22 de novembre, a les administracions que garanteixin els drets bàsics i protecció social de les persones sense llar, després de que la crisis hagi disparat els desnonaments i hagi empès a desenes de persones a viure al carrer.

22/11/2012

Documental: Pis Compartit

De Tot Arreu Produccions es un espai de creació audiovisual que brinda l’oportunitat i recolzament a nous realitzadors. El seu últim documental es diu Pis Compartit i està gravat a la Llar Ronda de la Fundació Mambré.

21/06/2012

838 persones dormen als carrers de Barcelona

Dur a terme un recompte de les persones sense sostre que pernocten als carrers de la ciutat durant una nit permet fer una foto fitxa de les característiques i, sobretot, del volum de la versió més extrema de l'exclusió de l'habitatge.

20/04/2012

Mambré entra a Incorpora

Des de aquest any 2012 el projecte d'Inserció Laboral de la Fundació Mambré ha passat a formar part del programa Incorpora de l'Obra Social de la Caixa

28/03/2012

Ampliar

Bon any i moltes gràcies

Dijous 29 de desembre es va publicà a La Vanguardia la FELICITACIÓ DE NADAL 2011 amb la que Mambré ha felicitat les festes en nom de totes les empreses que han col·laborat amb la nostra campanya.

02/01/2012