Home Notícies i articles Campanya #Objectiu60llars

Campanya #Objectiu60llars

02/05/2016

A Fundació Mambré ens hem marcat un objectiu: aconseguir 60 llars. Les necessitem perquè les volem oferir a les persones que no en tenen.

És per això que hem iniciat la nova campanya #Objectiu60llars, dirigida a totes aquelles persones que tenen un pis buit, un pis que pot donar una nova vida als que no tenen llar, molts dels quals es veuen obligats a dormir cada dia al carrer.

L’únic que han de fer tots aquells que es vulguin sumar a la campanya és llogar el seu pis buit a la Fundació Mambré que s’encarregarà de tots els tràmits, oferint als propietaris totes les garanties de pagament, manteniment de l’habitatge, titularitat dels subministraments i assegurança.

#Objectiu60llars és una campanya a llarg termini que es prolongarà fins a finals d’any amb una finalitat molt clara: arribar a la xifra marcada, 60 llars per donar una nova oportunitat a tots aquells que no en tenen.