Home Notícies i articles

Documental: Pis Compartit

De Tot Arreu Produccions es un espai de creació audiovisual que brinda l’oportunitat i recolzament a nous realitzadors. El seu últim documental es diu Pis Compartit i està gravat a la Llar Ronda de la Fundació Mambré.

21/06/2012

838 persones dormen als carrers de Barcelona

Dur a terme un recompte de les persones sense sostre que pernocten als carrers de la ciutat durant una nit permet fer una foto fitxa de les característiques i, sobretot, del volum de la versió més extrema de l'exclusió de l'habitatge.

20/04/2012

Mambré entra a Incorpora

Des de aquest any 2012 el projecte d'Inserció Laboral de la Fundació Mambré ha passat a formar part del programa Incorpora de l'Obra Social de la Caixa

28/03/2012

Ampliar

Bon any i moltes gràcies

Dijous 29 de desembre es va publicà a La Vanguardia la FELICITACIÓ DE NADAL 2011 amb la que Mambré ha felicitat les festes en nom de totes les empreses que han col·laborat amb la nostra campanya.

02/01/2012

Què és XAPLLS ? Campanya de difusió

La XAPLLS es la Xarxa d'Atenció a Persones Sense Llar que forma part de l'Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva , i està formada actualment per vint-i-set entitats i organitzacions, entre elles la Fundació Mambré. L'Ajuntament de Barcelona n'és l'impulsor i un membre de la xarxa. Si vols col.laborar o coneixer el seu neixement, objectius, qui som i que hem fet fins ara pots clikar a  : http://www.bcn.cat/sensellar/ca/xquees.php.html

30/12/2011

Barcelona : Diagnosi de persones al carrer 2011

S’ha obert el procés d’inscripció per a participar com a voluntari en el “Diagnosi de persones al carrer 2011”, de la Xarxa d’Atenció a Persones Sense Llar de Barcelona, que es realitzarà la nit del proper dimarts 8 de novembre.

03/10/2011

Arrels Fundació a l' Entre Línies

El dia 23 d'agost la Fundació Arrels, dedicada a l'atenció de persones sense llar i cofundadora de Mambré, va ser la protagonista del reportatge d'aquesta edició de l'"Entre línies". Un equip del programa va fer un seguiment de tots els serveis que aquesta entitat destina a ajudar les persones sense recursos a sortir de la pobresa.

26/08/2011