Home Notícies i articles

4ª Setmana de l'RSC a Catalunya

Es pot fer negoci sense renunciar a estar compromès amb el teu entorn social, laboral i mediambiental? Quin valor afegit aporta a la producció industrial la responsabilitat? Hi ha casos d’èxit?

14/06/2013

Mambré col.labora amb la UOCom

La UOCom és l'agència de comunicació virtual de la UOC, que permet als alumnes del Grau de Comunicació fer les pràctiques de manera virtual, en sintonia amb el model pedagògic de la UOC. Si bé hi ha experiències de mitjans de comunicació universitaris gestionats per estudiants, l'agència UOCom és un projecte pioner pel que fa a agències de comunicació.   L'agència s'ha creat per a cobrir les necessitats comunicatives d'entitats sense ànim de lucre. Amb els poc mesos de vida de la UOCom, ha treballat ja per a quatre fundacions: Vicenç Ferrer, Mambré, Integra Pirineus i el Projecte Submarí. Durant aquest temps, quinze estudiants hi han fet les pràctiques, portant a terme diversos projectes, com propostes d’accions a xarxes socials, creació de logos, campanyes amb celebritats, fulletons i presentacions institucionals, etc.

27/05/2013

Trobada d'empreses a la Pensió Social

Dimecres 22 de maig la Fundació Mambré va rebre a la Pensió Social, la visita de varis representants d' empreses col·laboradores de la Fundació amb l'objectiu de donar a conèixer un dels nostres projectes, fet realitat.

24/05/2013

Portes obertes a la Pensió Social Mambré

Ahir dimecres la Pensió Social Mambré, que acull homes, dones i nens amb problemàtiques diverses, va rebre la visita de varis representants de l'Ajuntament de Barcelona i d'altres entitats de l'àmbit social, a modos d'inauguració, tot i que funciona des del novembre de 2012.

07/03/2013

Ampliar

Bones festes i moltes gràcies

Dissabte 29 de desembre és publicarà a La Vanguardia la FELICITACIÓ DE NADAL 2012 amb la que Mambré felicita les festes en nom de totes les empreses que han col·laborat amb la nostra campanya.

21/12/2012

Ampliar

Flashmob: son drets, no regals. Ningú sense llar

Unes 200 persones han demanat, aquest dijous 22 de novembre, a les administracions que garanteixin els drets bàsics i protecció social de les persones sense llar, després de que la crisis hagi disparat els desnonaments i hagi empès a desenes de persones a viure al carrer.

22/11/2012