Home Notícies i articles

Com és la vida a la Llar Ronda?

La Llar Ronda és un dels recursos emblemàtics de la Fundació Mambré. Està ubicada al centre de Barcelona i ofereix 27 places residencials que l’any 2014 van garantir 7.661 nits d’allotjament a persones sense llar, 7.661 nits de dignitat.

10/11/2015

Mambré al petit comerç

Dins la Campanya de Nadal que la Fundació Mambré porta a terme des de l'any 2009 amb grans empreses amb la finalitat de recollir fons per millorar la situació de les persones sense llar, i seguint la iniciativa de l’any passat, hem tornat a apropar la campanya al petit comerç.

23/12/2014

Retrats Sense Sostre

Avui s’inaugura el projecte Retrats Sense Sostre amb un itinerari guiat que començarà a les 17:30 a la botiga Discos Paradiso, al carrer Ferlandina 39, i finalitzarà al Centre Cívic Convent de Sant Agustí a les 19:30, amb la presència de participants del projecte.

13/11/2014