Home Notícies i articles

Feliç 2014 i moltes gràcies

Dissabte 28 de desembre es va publicar a La Vanguardia la FELICITACIÓ DE NADAL 2013 amb la que Mambré ha felicitat les festes en nom de totes les empreses que han col·laborat amb la nostra campanya.

27/12/2013

PISO COMPARTIDO al DH Festival

Ja tenim data per a la presentació del documental Piso Compartido, en el DH Festival. Serà el proper dissabte 7 de Desembre a les 20 hs. al Auditori del CCCB de la ciutat de Barcelona (carrer Montalegre, 5). La entrada es lliure i gratuïta. Os recordem que aquest documental va estar gravat a la Llar Ronda per la Productora Detotarreu.  Més informació en http://www.dhfestival.org/2013/piso-compartido/

03/12/2013

Hidden City Tours: Una mirada social de Barcelona

La falta d’ocupació va portar a la Lisa Grace a posar en marxa l’empresa social Hidden City Tours (www.hiddencitytours.com), un projecte inspirat en altres de similars que funcionen en ciutats com Londres, Berlín i Praga i que ofereix feina a persones sense llar.

07/10/2013

BCN2013 PLANET WATER VILLAGE: ESPAI PER A TOTHOM

Amb el projecte Gotes Solidàries, l'organització dels 15ns FINA Campionats del Món de Natació Barcelona 2013 va posar de manifest la seva ferma aposta en el terreny de la responsabilitat social corporativa (les RSC).

08/08/2013

4ª Setmana de l'RSC a Catalunya

Es pot fer negoci sense renunciar a estar compromès amb el teu entorn social, laboral i mediambiental? Quin valor afegit aporta a la producció industrial la responsabilitat? Hi ha casos d’èxit?

14/06/2013