Home Notícies i articles

Mambré al petit comerç

Dins la Campanya de Nadal que la Fundació Mambré porta a terme des de l'any 2009 amb grans empreses amb la finalitat de recollir fons per millorar la situació de les persones sense llar, i seguint la iniciativa de l’any passat, hem tornat a apropar la campanya al petit comerç.

23/12/2014

Retrats Sense Sostre

Avui s’inaugura el projecte Retrats Sense Sostre amb un itinerari guiat que començarà a les 17:30 a la botiga Discos Paradiso, al carrer Ferlandina 39, i finalitzarà al Centre Cívic Convent de Sant Agustí a les 19:30, amb la presència de participants del projecte.

13/11/2014

Ampliar

Taula contra la probresa energètica

El govern catal ha constitut avui la Taula contra la pobresa energtica, que ser l'rgan de concertaci social i d'assessorament per fer front a la situaci de les persones amb vulnerabilitat energtica a Catalunya.

01/07/2014

Ampliar

La crisi de la vivenda posa en risc els drets humans

Human Rights Watch una de les principals organitzacions internacionals independents dedicades a la defensa i la protecció dels drets humans, acaba de publicar un informe que parlar de l'impacte de la crisi de vivenda i deute sobre els grups vulnerables a Espanya.

30/05/2014