Home Notícies i articles

Mirades. Retrats sense sostre, obert a tothom

Ja es pot veure a les xarxes “Mirades. Retrats sense sostre” el documental realitzat per un equip de persones sense llar sota la coordinació de l’Associació Càmeres i Acció. És la culminació d’un projecte que es va iniciar ja fa més de dos anys i que ens mostra la realitat dels que no tenen sostre.

06/05/2016

Campanya #Objectiu60llars

A Fundació Mambré ens hem marcat un objectiu: aconseguir 60 llars. Les necessitem perquè les volem oferir a les persones que no en tenen.

02/05/2016

Ja us podeu inscriure com a voluntaris del Recompte 2016

El 18 de maig, en poc menys d’un mes, la Xarxa d’Atenció a Persones sense llarg (XAPSLL) realitza el Recompte de Persones al Carrer 2016. I un cop més calen voluntaris i voluntàries per poder tirar endavant aquesta iniciativa tan necessària i important.

22/04/2016

Ampliar

Què ha estat el 2015 per Mambré?

Hem tancat l’any 2015 i per a Mambré no ha estat un any qualsevol. Ha estat l’any de la consolidació d’un creixement considerable tant del nombre d’habitatges que gestionem com de les persones que atenem.

03/01/2016

Ampliar

Com és la vida a la Llar Ronda?

La Llar Ronda és un dels recursos emblemàtics de la Fundació Mambré. Està ubicada al centre de Barcelona i ofereix 27 places residencials que l’any 2014 van garantir 7.661 nits d’allotjament a persones sense llar, 7.661 nits de dignitat.

10/11/2015