Home Notícies i articles

300.000 gràcies! Cloenda de la Magic Line 2017

La Magic Line 2017 va posar el punt i final en un acte que es va celebrar el passat 30 de març a La Pedrera i durant el qual es van donar a conèixer els projectes socials als quals es destinaran els més de 300.000 euros recaptats en l’edició d’aquest any. Entre ells, el de la Fundació Mambré, que destinarà els 5.000 euros rebuts al Servei d’Inserció Laboral.

04/04/2017

Ajudem a fer realitat la pel·lícula Sense Sostre

El Joan és un sense sostre que decideix abandonar la seva rutina d’alcohol i violència als carrers de Barcelona i emprendre un viatge sobrehumà cap a una destinació que només ell coneix. Aquesta és la sinopsi de Sense Sostre, una pel·lícula escrita i dirigida per Xesc Cabot i Pep Garrido.

24/03/2017

Ampliar

Moments que ens uneixen perquè són compartits

Despertar-se, un cafetó i anar a buscar feina. Així és el dia a dia de l’Aurelio, qui mai té un no per resposta. Sempre ajuda a arreglar coses de fusteria a la Llar Ronda, als companys de pis quan se’ls hi espatlla alguna cosa. La meva primera imatge quan va arribar el primer dia va ser la gran cafetera que va instal·lar a la cuina i la cua brillant i llarga que portava com a pentinat.

07/02/2017

Ampliar

Imatge personal i processos de selecció

En un procés de selecció de personal, la imatge que oferim és un element important a considerar. Qualsevol persona projecta una determinada imatge personal i aquesta determina una percepció en les altres persones. En l'àmbit professional es requereix construir una imatge adient, d’actitud, comportament i vestimenta, així com un discurs coherent i estructurat.

24/01/2017

L’any 2016 a Mambré

Aquest 2016 ha estat per a Mambré un temps per enfortir la nostra xarxa i continuar teixint històries de vida. Del servei a les entitats socials a la plena inclusió de les persones que es troben en situació de sense llar, movent fils per oferir habitatge digne i oportunitats laborals.

22/12/2016

Ampliar

Escrivint, vaig trobar un camí

Diuen que escriure alleuja l'ànima, que l'escriptura és un poderós mitjà d’expressió, curació i transformació, un mecanisme que reflecteix l'essència i l'esperit, que revela molt de nosaltres, i del que es mou al nostre interior.

19/12/2016

Ampliar

Podries ser tu, campanya de la XAPSLL per fer visible el sensellarisme

A Barcelona, prop de 3.000 persones no tenen llar. D’aquestes, gairebé 950 dormen cada nit al carrer, segons dades del Recompte realitzat per la XAPSLL el mes de maig i que suposen un increment del 5,5 % respecte el 2015. T’has plantejat alguna vegada que alguna d’aquestes persones, podries ser tu?

25/11/2016

941 persones dormen als carrers de Barcelona

El recompte realitzat la nit del 18 al 19 de maig a Barcelona ha comptabilitzat un total de 941 persones dormint al carrer, una dada que supera la del recompte realitzat per Arrels Fundació l’any 2015 i en què la xifra va ser de 892 persones.

26/05/2016