Home Qui som Les activitats 2019

Les activitats 2019

ÀREA DE GESTIÓ IMMOBILIÀRIA i ADMINISTRACIÓ

1. Captació d’habitatge: incorporació de 50-60 nous habitatges als nostres programes a través de diverses vies (compra per tanteig i retracte, lloguer a propietaris privats, cessió per part d’administracions públiques...).
  2. Manteniment dels habitatges vinculats als programes de gestió pròpia de Mambré.
  3. Rehabilitació de 15 nous habitatges.
  4. Gestió del Fons d’inversió per a la rehabilitació.

PROGRAMES

1. Gestió externa per a entitats socials: atendre les demandes d’habitatges de les entitats socials.
  2. Cohabitatge: ampliar els habitatges supervisats disponibles per tal de fer front a la demanda creixent, seguiment a la convivència als habitatges del programa.
  3. Llar Ronda: continuïtat en el servei d’allotjament amb suport per a persones ateses per les entitats que integren Mambré.
  4. Llar Mambrécontinuïtat en el servei d'allotjament amb suport per a estades curtes amb la finalitat d’evitar situacions de sensellarisme.
  5. Enllaç: continuïtat en el servei d’allotjament compartit amb suport per a persones excarcerades sense xarxa familiar ni social.
  6. Llars Compartides: continuïtat en el servei d’habitatges compartits amb suport. Ampliació de places per tal d’atendre la demanda actual.
  7. Servei d’Inserció Laboral: continuïtat en la gestió del servei. Implementació de les recomanacions del procés d’avaluació iniciat el 2018.

1. Participació activa a la Xarxa d’Atenció a Persones sense llar de Barcelona.
  2. Participació activa a la Xarxa d’Habitatges d’Inclusió de Barcelona.
  3. Participació a la Taula Sense Llar de Badalona.
  4. Participació al projecte "Reconnectant al Besòs – Projecte d'acompanyament a persones en situació d'alta vulnerabilitat residencial".
  5. Participació al grup de treball pel Dret a l’habitatge i a l’energia de la Taula del Tercer Sector Social.
  6. Membre del grup promotor de la Iniciativa legislativa europea “Housing for all”.

COMUNICACIÓ

1. Gestió de la comunicació digital. Web i xarxes socials.
  2. Realització i gestió de materials gràfics.
  3. Creació i execució de les campanyes de la Fundació.
  4. Relació amb els mitjans de comunicació.