Home Col·labora Cedeix-nos un habitatge

Cedeix-nos un habitatge

Una llar per a tothom, una responsabilitat col·lectiva. Cedeix-nos un habitatge.Un gran gest per omplir les llars de vida i les vides de dignitat.

A Barcelona hi ha més de 30.000 habitatges buits i més de 3.000 persones sense llar de les quals 900 dormen al ras cada nit. A Mambré treballem cada dia per combatre aquesta situació. Vols ajudar-nos? Busquem habitatges, ja siguin cedits o llogats, per allotjar-hi persones sense llar. Si ets propietari d’un habitatge, t’animem a donar valor social al teu patrimoni i acompanyar-nos en la lluita contra el "sensellarisme".

Què necessitem?

Busquem habitatges a Barcelona i també en altres municipis de l’àrea metropolitana, propietat de persones físiques, empreses, organitzacions sense ànim de lucre, entitats d’església, administracions públiques, etc. per tal d’oferir-los a persones en situació d’exclusió social i sense llar que són ateses per les nostres entitats membre.

Actualment, cerquem habitatges per a persones soles, d’una habitació i preferentment equipats/moblats per al programa Primer la Llar (Housing First) per a lloguer a llarg termini. També necessitem habitatges més grans, per allotjar de 2 a 5 persones, en llars compartides.

Què oferim? Amb quines garanties?

• Contracte de lloguer o conveni de cessió d’ús signat amb la Fundació Mambré
  • Titularitat dels subministraments, garantia de pagament i gestió d’incidències.
  • Manteniment i cura de l’habitatge i un cop acabi la cessió devolució de l’habitatge en perfecte estat.
  • Seguiment social de les persones que hi resideixin.
  • Rehabilitació i/o adequació prèvies sempre que no sigui estructural, compensant-les en la renda de lloguer.
  • Assegurança

Si tens un habitatge buit contacta amb nosaltres a fmambre@fundaciomambre.org i t'ho expliquem en detall. En aquests moments en gestionem més de 100!