Home Què fem? Habitatge

Habitatge

"El dret a l’habitatge està recollit tant a la Constitució Espanyola com a l’Estatut d’Autonomia de Catalunya. Tot i això més de 37.000 persones tenen greus problemes per accedir a un habitatge digne i més de 8.000 dormen cada nit al ras a casa nostra."

A Mambré volem acompanyar aquestes persones en la seva lluita per la consecució d’un habitatge digne, perquè  pensem que l’accés a una llar és un pas fonamental per a la seva reinserció social.

Què ofereix Mambré?

Mambré ofereix, per una banda, Recursos Residencials Propis amb els quals es garanteix allotjament temporal i d’emergència a persones sense llar en procés de reinserció social amb l'acompanyament d'alguna de les entitats socials de Mambré. En aquests recursos Mambré fa el seguiment  residencial i és un suport al seguiment social .

Per altra banda, a través del programa de Gestió d’Habitatge Extern posem a disposició de les entitats de Mambré habitatges adequats i equipats per oferir una llar digna a les persones sense llar que atenen.