Home Qui som Aliances

Aliances

El treball en xarxa forma part de la nostra essència.

La nostra tasca no tindria sentit sense la participació ciutadana ni sense el treball conjunt i coordinat amb altres organitzacions i institucions que també treballen per la inclusió social i per millorar les condicions de vida de les persones sense llar i en exclusió social a Catalunya.Treballem de manera especialment estreta amb les entitats que formen part de Mambré, i és gràcies al treball conjunt amb elles que dia a dia aconseguim oferir habitatge digne i oportunitats laborals a persones sense llar.

Mambré forma part de diverses xarxes a través de les quals ens articulem per afrontar de manera conjunta i coordinada la canviant realitat del "sensellarisme".

La Fundació Mambré forma part de:
Xarxa Atenció Persones Sense LLar (XAPSLL)
Xarxa Habitatges Inserció (XHI)
Xarxa Habitatges Inclusió Barcelona (XHIB)
Taula del Tercer Sector
Comisió Mixta de Prevenció de Desnonaments de Barcelona