Home Notícies i articles Taula contra la probresa energètica

Taula contra la probresa energètica

01/07/2014

La Taula tindr com a objectius remetre al Parlament propostes com ara una definici de persona amb vulnerabilitat energtica, els mnims vitals de provement energtic a garantir, models de tarifes socials i mecanismes per a la seva sostenibilitat, o b criteris davaluaci de la pobresa energtica. Formaran part de la Taula de la pobresa energtica el Departament dEmpresa i Ocupaci , el Departament de Territori i Sostenibilitat, el Departament de Benestar Social i Famlia, el Departament dEconomia i Coneixement, dos representants de les associacions de consumidors, lAssociaci Catalana de Municipis, la Federaci de Municipis de Catalunya, lAjuntament de Barcelona, Endesa, Gas Natural, Repsol, Aseme, Critas Diocesana, la Fundaci Mambr, Creu Roja, la Taula del Tercer Sector, Ecoserveis, Cooperativa Tarpuna i la Coordinadora dassemblees de treballadors en atur de Catalunya. Amb aquesta composici es garanteix la participaci dels diferents agents implicats en aquesta situaci.Formaran part d'aquesta Taula representants dels departaments d' Empresa i Ocupaci, Territori i Sostenibilitat i Economia, aix com l' Associaci Catalana de Municipis, l' Ayuntament de Barcelona, Endesa, Gas Natural, Repsol, Critas, Cruz Roja, la Taula del Tercer Sector, la Fundaci Mambr o la Federaci de Municipis de Catalunya. "Amb aquesta composici es garanteix la participaci dels diferents agents implicats en aquesta situaci", subratlla en un comunicat la Conselleria d'Empresa i Ocupaci, que presideix la Taula a travs del secretari d' Empresa i Competitivitat, Pere Torres.