Home Notícies i articles La crisi de la vivenda posa en risc els drets humans

La crisi de la vivenda posa en risc els drets humans

30/05/2014

L' informe de 88 pàgines, “Sueños rotos: El impacto de la crisis de vivienda en España sobre los grupos vulnerables,” documenta les adversitats que afronten les families que perden la seva llar després d'incumplir els pagaments hipotecaris, al mig de la recesió i l'elevat atur a Espanya. L' informe està basat en entrevistes en profunditat amb 44 homes i dones que han experimentat o s'han enfrentat ara a un desnonament, organitzacions de la societat civil i funcionaris del Govern. Human Rights Watch va constatar que els immigrants, les dones que son cap de família o víctimes d' abús econòmic per part d'una ex parella i els nens, figuren entre els grups afectats.