Home Notícies i articles Memòria 2016. Gràcies per la vostra confiança!

Memòria 2016. Gràcies per la vostra confiança!

03/07/2017

Volem compartir amb tots vosaltres la Memòria de la Fundació Mambré de l’any 2016 que resumeix les activitats que vam impulsar durant l’any passat.

2016 ha estat un any de treball constant, de nous reptes i de creixement, un any de compromís i de feina conjunta per seguir lluitant per a garantir el dret a un habitatge digne, segur i a llarg termini, un dret que, malauradament, continua essent una assignatura pendent a la nostra societat i, molt especialment per a les persones que es troben en situació de sensellarisme.

Durant l’any 2016 hem atès 621 persones en el Programa d’Habitatge, hem gestionat un total de 151 habitatges i en el marc del Programa d’Inserció Laboral hem atès 118 persones. Són resultats que ens donen esperança i força per seguir sent una entitat de referència en la provisió d’habitatge i en la inserció laboral de les persones que no tenen llar.

Aquest 2017 és un any important per Mambré perquè celebrem els nostres primers 10 anys de vida, 10 anys de trajectòria entreteixint històries de vida i acompanyament.

És, per tant, un any per fer balanç del camí que hem recorregut. Però, sobretot, és també un any de nous reptes que ens han de portar cap a un futur millor. I en aquest camí, comptem amb tu per acompanyar-nos!

Un any més, volem agrair-vos la vostra confiança i el treball diari. Entre tots, i amb l’ajuda de tots,  volem seguir #TeixintHistòriesDeVida

Moltes  gràcies!

Podeu descarregar la Memòria 2016 aquí