Home Notícies i articles Manifest de la XAPSLL sobre l'agressió a una persona que dormia al carrer

Manifest de la XAPSLL sobre l'agressió a una persona que dormia al carrer

24/01/2017

La Fundació Mambré s’adhereix al manifest de rebuig elaborat per la Xarxa d’Atenció a Persones Sense Llar de Barcelona per l’agressió que va patir el passat mes d’octubre una persona que dormia al carrer. Aquí podeu llegir el manifest de la XAPSLL.

Els fets van passar el 9 d’octubre de l’any passat quan una persona sense llar va ser agredida i amenaçada de mort mentre dormia en un caixer de Barcelona. L’11 de gener d’aquest any van ser detinguts els presumptes autors de l’agressió. Tal i com va explicar la víctima, en un principi es va negar a obrir la porta del caixer però davant la insistència dels agressors va accedir a fer-ho. Va ser en aquell moment quan un d’ells li va clavar diversos cops de puny i va seguir fent-ho mentre l’altre persona treia diners del caixer. Quan marxaven, el van amenaçar de mort.

Davant d’aquests fets tan greus, la Xarxa d’Atenció a Persones Sense Llar de Barcelona (XAPSLL) ha fet un manifest de rebuig i condemna que podeu llegir aquí

Cal recordar que segons l’últim recompte fet per la XAPSLL al maig de 2016, només a la ciutat de Barcelona hi ha gairebé 3.000 persones en situació de sense llar; d’aquestes, 941 dormen al carrer nit rere nit.