Home Notícies i articles L’any 2016 a Mambré

L’any 2016 a Mambré

22/12/2016

Aquest 2016 ha estat per a Mambré un temps per enfortir la nostra xarxa i continuar teixint històries de vida. Del servei a les entitats socials a la plena inclusió de les persones que es troben en situació de sense llar, movent fils per oferir habitatge digne i oportunitats laborals.

La borsa d’habitatges de Mambré ha continuat creixent i actualment gestionem en més de 150, la major part d’aquestes noves llars es dediquen a la intervenció social en la metodologia Housing First (Primer la llar). Hem acollit més de 480 persones derivades de les entitats socials en un ampli ventall de tipus d’habitatges.

Des del servei d’inserció laboral  hem acompanyat a 88 persones en la recerca de feina i hem derivat 30 persones a cursos formatius per millorar la seva ocupabilitat.  Aquesta tasca ens ha permès aconseguir 44 nous contractes laborals i la col·laboració de 15 noves empreses.

També hem participat en diversos espais de participació i coordinació entre les administracions públiques i entitats del tercer sector social, amb l’objectiu d’aconseguir que cap persona quedi sense llar i acompanyant-les en el seu procés cap a la inclusió residencial i laboral.

El 2017, any del desè aniversari de Mambré, seguirem teixint històries de vida i oferint nous recursos i projectes per tal que l’habitatge sigui un dret per a tothom. Comptem amb tu per fer-ho possible!